-słaby sygnał
-problem z urządzeniem (laptop, telefon, telewizor)
-problem z routerem Wi-Fi.
-słaba prędkość
Słaby sygnał i jak go sprawdzić na urządzeniu?
Aby sprawdzić zasięg sygnału Wi-Fi na ekranie urządzenia (komputer, laptop, tablet, telefon itp.) należy znaleźć ikonę Wi-Fi. (Poniżej zdjęcie ikony Wi-Fi) Ilość wskazanych kresek w ikonie odpowiada sile sygnału. Im więcej kresek tym lepszy zasięg sieci. Zasięg sygnału uzależniony jest od tego w jakiej odległości znajduje się urządzenie od routera Wi-Fi, a także od tego co znajduje się w pomieszczeniu czy nawet od dość specyficznej zależności czyli grubości ścian budynku. Jeśli zasięg Wi-Fi nie jest zadowalający, lub nie jest widoczny na urządzeniu na którym sprawdzana jest sieć zrestartuj router. Router odłączamy od prądu na 2-3 minuty i następnie ponownie włączamy router.
– ikona Wi-Fi